9 клас.Всесвітня історія.
Дата 20.03.20
Тема уроку: узагальнення за розділом ІІІ. Європа та Америка в останній третині ХІХ ст. на початку ХХ ст .
Дата 20.03.20
Тема уроку: узагальнення за розділом ІІІ. Європа та Америка в останній третині ХІХ ст. на початку ХХ ст .
Урок контролю і корекції навчальних досягнень
учнів із розділу
«Європа
та Америка в останній третині ХІХ – на початку ХХ ст.»
І
варіант
І
рівень (0,5 бала)
1.
Основні положення виборчої реформи 1867 р. в Англії:
а)
ліквідація «гнилих містечок»;
б)
запровадження виборчого права для чоловіків, що досягли 21 року;
в)
запровадження виборчого права для жінок;
г)
зниження майнового цензу;
д)
надання виборчих прав жителям колоній.
2.
У якому році було створено дуалістичну державу – Австро-Угорську імперію?
а)
1860 р.
б) 1867 р.
в)
1870 р.
г) 1877 р.
3.
Лідер лібералів Великої Британії у 1868-1902 рр.
а)
В.Гладстон; б) Б.Дізраелі;
в)
Р.Солсбері; г)
Артур Джеймс Балфур.
4.
Вкажіть поняття, яке відповідає визначенню «Рух за скасування рабства»:
а)
Аболіціонізм б) Резервація
в)
Гомстед г)
Домініон
5. Назвіть події Першого періоду Громадянської війни в
США.
1)
Спроба реалізації плану «удавного оточення»;
2)
рейди армії Півдня на Вашингтон;
3)
скасування рабства;
4)
захоплення представниками півдня форту Самтер;
5)
битва при Геттісберзі;
6)
«марш до моря» генерала Шермана;
7)
акт про гомстеди.
6.
Світова економічна першість Англії в 50–60-х рр. Полягала у тому, що:
а)
була єдиною країною, де відбувався промисловий переворот;
б)
англійські товари були найбільш конкурентоспроможними на світових ринках;
в)
займалася піратством;
г)
за рівнем розвитку сільського господарства посідала 1 місце у світі;
ІІ
рівень (1 бал)
7.
Установіть
відповідність між історичною особистістю та країною в якій він правив.
1. Отто фон Бісмарк
|
А
Австро-Угорщина
|
2. Адольф Тьєр
|
Б Японія
|
3. Франц Йосиф
|
В Китай
|
4. Муцухіто Мейдзі
|
Г Німеччина
|
Д Франція
|
8.
Відновіть хронологічний порядок подій.
1)
Проголошення Німецької імперії;
2)
утворення Північнонімецького союзу;
3)
війна Пруссії та Австрії проти Данії;
4)
війна Пруссії проти Франції;
5)
війна Пруссії проти Австрії.
9.
Внаслідок яких подій до складу Пруссії увійшли наведені території?
1. Війна з Австрією
|
А Приєднання Ельзасу
і Лотарінгії, контрибуція у
5 млрд франків
|
2. Війна з Францією
|
Б Нассау, Гессен,
Франкфурт
|
3. Анексія всередині
німецьких держав
|
В Австрія мала вийти
з Німецького союзу і відмовитися від Шлезвіга
|
ІІІ
рівень (1,5 бала)
10.
Заповніть пропуски в тексті.
1)
Д. Мадзіні створив організацію __ . Він був прихильником перетворення Італії в
__ . Відкидав перетворення держави шляхом __ .
2)
«Пороховим погребом» Італії була __ . Король Франциск II Бурбон встановив __
режим.
3)
На допомогу повсталим у Палермо прибула __ На чолі з Гарібальді. Гарібальді
урочисто вступив до столиці Королівства обох Сицилій __ . Але незабаром
Гарібальді поступився владою без боротьби __ .
11.
Про кого йде мова?
«Його
називають «батьком імперії». Він фактично керував державою протягом 20 років. З
його ім’ям пов’язана політика «Культуркампр».
IV
рівень (3 бали)
12.
Заповніть пропуски в хронологічній таблиці.
Дата
|
Події
|
|
Війна Пруссії та Австрії проти Данії
|
1866 р.
|
|
|
утворення Північнонімецького союзу
|
1870–1871 рр.
|
|
|
проголошення Німецької імперії
|
Урок контролю і корекції навчальних досягнень
учнів із розділу
«Модернізація
країн Європи та Америки в останній третині
ХІХ
– на початку ХХ ст. Пробудження Азії»
ІІ
варіант
І
рівень (0,5 бала)
1.
Яка подія пов’язана з обранням імператором Хун Сюцюаня:
а)
Рух іхетуанів; б) Сінхайська
революція;
в)
Революція Мейдзі; г) Рух
Тайпінів.
2.
Епоха «Танзимату» пов’язана з правлінням султана …
а)
Намик Кемаль; б) Абдул
Гамід ІІ;
в)
Абдул-Меджид; г) Ахмед
Реза.
3.
Його реформи ліберального характеру ввійшли в історію як «нова демократія».
а)
Вудро Вільсон; б) Теодор
Рузвельт;
в)
Альфред Мехен; г) Вільгельм
ІІ.
4.
Вкажіть поняття, яке відповідає визначенню «Прихильники вільної торгівлі і невтручання держави в економіку»:
а)
Фритредери б) Резервація
в)
Гомстед г) Домініон
5. Назвіть події Другого періоду Громадянської війни в
США.
1)
Спроба реалізації плану «удавного оточення»;
2)
рейди армії Півдня на Вашингтон;
3)
скасування рабства;
4)
захоплення представниками півдня форту Самтер;
5)
битва при Геттісберзі;
6)
«марш до моря» генерала Шермана;
7)
акт про гомстеди.
6.
Лідер організації «Молода Італія»:
а)
К.Кавур
б) Д.Мадзіні
в) Дж.Гарібальді г) В.Вільсон.
ІІ
рівень (1 бал)
7.
Установіть
відповідність між подією та країною в якій це відбулося.
1. Справа Дрейфуса
|
А
Австро-Угорщина
|
2. Епоха Мейдзі
|
Б Японія
|
3. Рух іхетуанів
|
В Китай
|
4. Зулюм
|
Г Османська імперія
|
Д Франція
|
8.
Відновіть хронологічний порядок подій.
1)
Друга виборча реформа;
2)
спуск на воду першого у світі парового судна з гвинтовим
двигуном;
3)
завоювання Індії;
4)
відкриття Всесвітньої промислової виставки;
5)
отримання Канадою статусу домініону.
9.
Світова економічна першість Англії в 50–60-х рр. полягала у тому, що:
а)
була єдиною країною, де відбувався промисловий переворот;
б)
випереджала решту країн за технічним розвитком;
в)
англійські товари були найбільш конкурентоспроможними на світових ринках;
г)
займалася піратством;
д)
здійснювала основну частину міжнародних вантажних перевезень;
е)
за рівнем розвитку сільського господарства посідала 1 місце у світі;
ж)
перетворилася на світовий фінансовий центр.
ІІІ
рівень (1,5 бала)
10.
Співвіднесіть імена історичних осіб і факти їхньої біографії.
1 К. Кавур
|
А Ще студентом
вступив до організації карбонаріїв, створив товариство «Молода Італія», що
ставило за мету добитися незалежності та об’єднання країни, перетворення
Італії на демократичну республіку. Він говорив: «Реформа — справа королів,
революція — ось секрет народів»
|
2 Д. Мадзіні
|
Б Жива легенда
італійського народу, безстрашний патріот, який присвятив життя визвольній
боротьбі. Одні вважали його ангелом, інші — дияволом. Він був дуже
популярний, під його прапором йшли битися з австрійцями всі, хто мріяв про
свободу Італії
|
3 Дж. Гарібальді
|
В Граф. Здобув освіту
у військовій академії, але ні військова, ні придворна служба його не
приваблювали — заважав незалежний характер. Став уособленням п’ємонтського
буржуазного дворянства. Залишивши військову службу, він повернувся до свого
маєтку і перебудував господарство на капіталістичній основі
|
11.
Про кого йде мова?
«26-й
президент США. У внутрішній політиці проводив «справедливий курс». Ця політика
передбачала: ухвалення антитрестівських законів; заходи з охорони природничих
ресурсів».
IV
рівень (3 бали)
12.
Заповніть пропуски у хронологічній
таблиці.
Дати
|
Основні події
|
|
франко-італо-австрійська
війна
|
1860 р.
|
|
|
утворення
Італійського королівства
|
1866 р.
|
|
|
здобуття
Рима королівськими військами, об’єднання Італії
|
1871 р.
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар