пʼятниця, 20 березня 2020 р.

9 клас.Всесвітня історія.
Дата 20.03.20
Тема уроку: узагальнення за розділом ІІІ. Європа та Америка в останній третині ХІХ ст. на початку ХХ ст .

 Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу
«Європа та Америка в останній третині ХІХ – на початку ХХ ст.»
І варіант
І рівень (0,5 бала)
1. Основні положення виборчої реформи 1867 р. в Англії:
а) ліквідація «гнилих містечок»;
б) запровадження виборчого права для чоловіків, що досягли 21 року;
в) запровадження виборчого права для жінок;
г) зниження майнового цензу;
д) надання виборчих прав жителям колоній.
2. У якому році було створено дуалістичну державу – Австро-Угорську імперію?
а) 1860 р.                                    б) 1867 р.
в) 1870 р.                                    г) 1877 р.
3. Лідер лібералів Великої Британії у 1868-1902 рр.
а) В.Гладстон;                           б) Б.Дізраелі;
в) Р.Солсбері;                            г) Артур Джеймс Балфур.
4. Вкажіть поняття, яке відповідає визначенню «Рух за скасування рабства»:
а) Аболіціонізм                         б) Резервація
в) Гомстед                                  г) Домініон
5. Назвіть події Першого періоду Громадянської війни в США.
1) Спроба реалізації плану «удавного оточення»;
2) рейди армії Півдня на Вашингтон;
3) скасування рабства;
4) захоплення представниками півдня форту Самтер;
5) битва при Геттісберзі;
6) «марш до моря» генерала Шермана;
7) акт про гомстеди.
6. Світова економічна першість Англії в 50–60-х рр. Полягала у тому, що:
а) була єдиною країною, де відбувався промисловий переворот;
б) англійські товари були найбільш конкурентоспроможними на світових ринках;
в) займалася піратством;
г) за рівнем розвитку сільського господарства посідала 1 місце у світі;
ІІ рівень (1 бал)
7. Установіть відповідність між історичною особистістю та країною в якій він правив.
1. Отто фон Бісмарк
А  Австро-Угорщина
2. Адольф Тьєр
Б  Японія
3. Франц Йосиф
В  Китай
4. Муцухіто Мейдзі
Г  Німеччина
Д  Франція

8. Відновіть хронологічний порядок подій.
1) Проголошення Німецької імперії;
2) утворення Північнонімецького союзу;
3) війна Пруссії та Австрії проти Данії;
4) війна Пруссії проти Франції;
5) війна Пруссії проти Австрії.
9. Внаслідок яких подій до складу Пруссії увійшли наведені території?
1.  Війна з Австрією
А  Приєднання Ельзасу і Лотарінгії, контрибуція у
5 млрд франків
2.  Війна з Францією
Б  Нассау, Гессен, Франкфурт
3.  Анексія всередині німецьких держав
В  Австрія мала вийти з Німецького союзу і відмовитися від Шлезвіга

ІІІ рівень (1,5 бала)
10. Заповніть пропуски в тексті.
1) Д. Мадзіні створив організацію __ . Він був прихильником перетворення Італії в __ . Відкидав перетворення держави шляхом __ .
2) «Пороховим погребом» Італії була __ . Король Франциск II Бурбон встановив __ режим.
3) На допомогу повсталим у Палермо прибула __ На чолі з Гарібальді. Гарібальді урочисто вступив до столиці Королівства обох Сицилій __ . Але незабаром Гарібальді поступився владою без боротьби __ .

11. Про кого йде мова?
«Його називають «батьком імперії». Він фактично керував державою протягом 20 років. З його ім’ям пов’язана політика «Культуркампр».

IV рівень (3 бали)
12. Заповніть пропуски в хронологічній таблиці.
Дата
Події


Війна Пруссії та Австрії проти Данії
1866 р.


утворення Північнонімецького союзу
1870–1871 рр.


проголошення Німецької імперії



 Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу
«Модернізація країн Європи та Америки в останній третині
ХІХ – на початку ХХ ст. Пробудження Азії»
ІІ варіант
І рівень (0,5 бала)
1. Яка подія пов’язана з обранням імператором Хун Сюцюаня:
а) Рух іхетуанів;                        б) Сінхайська революція;
в) Революція Мейдзі;                г) Рух Тайпінів.
2. Епоха «Танзимату» пов’язана з правлінням султана …
а) Намик Кемаль;                       б) Абдул Гамід ІІ;
в) Абдул-Меджид;                     г) Ахмед Реза.
3. Його реформи ліберального характеру ввійшли в історію як «нова демократія».
а) Вудро Вільсон;                      б) Теодор Рузвельт;
в) Альфред Мехен;                    г) Вільгельм ІІ.
4. Вкажіть поняття, яке відповідає визначенню «Прихильники вільної  торгівлі і невтручання держави в економіку»:
а) Фритредери                             б) Резервація
в) Гомстед                                    г) Домініон
5. Назвіть події Другого періоду Громадянської війни в США.
1) Спроба реалізації плану «удавного оточення»;
2) рейди армії Півдня на Вашингтон;
3) скасування рабства;
4) захоплення представниками півдня форту Самтер;
5) битва при Геттісберзі;
6) «марш до моря» генерала Шермана;
7) акт про гомстеди.
6. Лідер організації «Молода Італія»:
а) К.Кавур                                     б) Д.Мадзіні
в)  Дж.Гарібальді                         г) В.Вільсон.

ІІ рівень (1 бал)
7. Установіть відповідність між подією та країною в якій це відбулося.
1. Справа Дрейфуса
А  Австро-Угорщина
2. Епоха Мейдзі
Б  Японія
3. Рух іхетуанів
В  Китай
4. Зулюм
Г  Османська імперія
Д  Франція

8. Відновіть хронологічний порядок подій.
1) Друга виборча реформа;
2) спуск на воду першого у світі парового судна з гвинтовим
двигуном;
3) завоювання Індії;
4) відкриття Всесвітньої промислової виставки;
5) отримання Канадою статусу домініону.


9. Світова економічна першість Англії в 50–60-х рр. полягала у тому, що:
а) була єдиною країною, де відбувався промисловий переворот;
б) випереджала решту країн за технічним розвитком;
в) англійські товари були найбільш конкурентоспроможними на світових ринках;
г) займалася піратством;
д) здійснювала основну частину міжнародних вантажних перевезень;
е) за рівнем розвитку сільського господарства посідала 1 місце у світі;
ж) перетворилася на світовий фінансовий центр.
ІІІ рівень (1,5 бала)
10. Співвіднесіть імена історичних осіб і факти їхньої біографії.
1 К. Кавур
А Ще студентом вступив до організації карбонаріїв, створив товариство «Молода Італія», що ставило за мету добитися незалежності та об’єднання країни, перетворення Італії на демократичну республіку. Він говорив: «Реформа — справа королів, революція — ось секрет народів»
2 Д. Мадзіні
Б Жива легенда італійського народу, безстрашний патріот, який присвятив життя визвольній боротьбі. Одні вважали його ангелом, інші — дияволом. Він був дуже популярний, під його прапором йшли битися з австрійцями всі, хто мріяв про свободу Італії
3 Дж. Гарібальді
В Граф. Здобув освіту у військовій академії, але ні військова, ні придворна служба його не приваблювали — заважав незалежний характер. Став уособленням п’ємонтського буржуазного дворянства. Залишивши військову службу, він повернувся до свого маєтку і перебудував господарство на капіталістичній основі

11. Про кого йде мова?
«26-й президент США. У внутрішній політиці проводив «справедливий курс». Ця політика передбачала: ухвалення антитрестівських законів; заходи з охорони природничих ресурсів».

IV рівень (3 бали)
12.  Заповніть пропуски у хронологічній таблиці.
Дати
Основні події

франко-італо-австрійська війна
1860 р.


утворення Італійського королівства
1866 р.


здобуття Рима королівськими військами, об’єднання Італії
1871 р.




Немає коментарів:

Дописати коментар

Все про козаків

Школа для всіх. Чотири поради для вчителів та батьків, як підтримувати психічне здоров’я підлітків

 Школа для всіх.   Онлайн-курс про організацію інклюзивного освітнього середовища  Чотири поради для вчителів та батьків, як підтримувати пс...