вівторок, 24 березня 2020 р.

11 клас.Історія України
Тема уроку:
Тема. Міжнародні відносини. Помаранчева революція
Мета: з’ясувати особливості  відносини України із США, НАТО та ЄС; охарактеризувати відносини України з Росією; визначити хід Президентських виборів 2004р.; скласти  історичну характеристику Помаранчевій революції; розвивати увагу, пам'ять, мислення, вміння аналізувати та робити висновки, висловлювати власні судження; удосконалювати навички роботи з історичним матеріалом та історичними картами; вміння співпрацювати в парах та малих групах; формувати інтерес до вивчення теми.
Очікувані результати. Після уроку учні/учениці зможуть:
-                   оперувати хронологічним та понятійним матеріалом;
-                   визначати особливості політичної боротьби під час революції;
Тип уроку: комбінований.
Обладнання: підручник, роздатковий матеріал, мультимедійна презентація, проектор.
Хід уроку
      I.            Організаційна частина.
   II.            Перевірка домашнього завдання. Актуалізація опорних знань.
1.     Робота з картками.
Картка 1
-         Коли було затверджено Державний гімн України …(січень 1992)
-         Збройні Сили України започатковано в..(1996)
-         В чому виявилися суперечності під час прийняття Конституції?(розподіл повноважень між гілками влади, статус Криму, ненадання російській мові державного статусу)
-         Які недоліки були допущені в економічній політиці?
Картка 2
-         Коли було ухвалено закон про посаду Президента? (липень 1991 р)
-         Через які причини було проведено дострокові вибори 1994р?
-         Назвіть успіхи економічної політики?
-         Приватизація це…?
Картка 3
-         Коли було прийнято Конституцію України?
-         Що таке депопуляція та як це поняття пов'язано з темою?
-         Хто переміг на президентських виборах 1994 р.?
-         Гіперінфляція це-?( інфляція, що вийшла з-під контролю, ситуація, коли ціни стрімко зростають разом із швидким знеціненням грошової одиниці. Формально визначається як інфляція з темпами більше, ніж 50 % на місяць)
Картка 4
-         Скільки років створювали українську Конституцію?
-         Коли в обіг було запроваджено гривню? (1996)
-         Яке історичне значення ухвалення Конституції?
-         Збройні Сили України започатковано в..
III.            Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми та мети уроку.
1.     Анаграма.
-       Розшифруйте анаграму.
Помаранчева – ПАВОМЧНАРА
Революція - ЯРІЕВЦЮОЛ
-       Що вам відомо про цю подію?
-       Сьогодні ми з’ясуємо особливості міжнародних відносин України після здобуття незалежності та розглянемо більш детально причини, хід та наслідки Помаранчевої революції.
IV.            Вивчення нового матеріалу.
1.     Робота в малих групах.
-       Опрацюйте текст підручника на с. 221 – 224 та виконайте завдання.
1-ша група – складіть план до тексту.
2-га група – сформулюйте короткі тези, що узагальнюють прочитане.
3-тя група – складіть 6 – 7 запитань до тексту.
2.     Робота в парах. С 224-226
-       Розгляньте твердження та виправте помилки.
·        Визнання незалежності України Росією було не важливо.
(Найвагомішим для України було визнання її незалежності Росією)
·        Ніяких територіальних претензій Росія Україні не висувала.
(Претензії на Крим, Севастополь).
·        Чорноморський флот було вирішено залишити повністю Україні
(Чорноморський флот Росії перебуватиме на території України в Севастополі на правах аренди, плавсклад було поділено порівну)
·        В 1999 р. Єльцин здійснив свій перший візит з метою підписання Договорю про продаж газу.
( 1997 р., Договір про дружбу співробітництво та партнерство)
·        23 лютого 2000 р. було підписано договір про єдиний економічний простір між Україною і Росією.
(2003р. між Росією Україною Білорусью Казахстаном)
·        Тузлинську кризу спровокували українські дипломати, щоб прив'язати Росію до євразійського геополітичного простору 
Домашнє завдання:опрацювати відповідний матеріал підручника.Дати відповіді на питання в картках.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Все про козаків

Школа для всіх. Чотири поради для вчителів та батьків, як підтримувати психічне здоров’я підлітків

 Школа для всіх.   Онлайн-курс про організацію інклюзивного освітнього середовища  Чотири поради для вчителів та батьків, як підтримувати пс...