вівторок, 24 березня 2020 р.

25.03.2020
9 клас.Історія України
Тема:Література, театр і музичне мистецтво

Тема уроку: Музика, театр, образотворче мистецтво, архітектура.
Мета уроку:
-                     Навчальна: проаналізувати стан розвитку музичного, театрального, образотворчого мистецтва, архітектури;
-                     Розвиваюча: продовжувати формування умінь і навичок складання текстуальних таблиць, рецензування виступів однокласників, самостійно добувати, опрацьовувати та аналізувати інформацію за темою, робити висновки, узагальнювати, критично оцінювати історичні факти, давати оцінку діяльності історичних діячів;
-                     Виховна: виховувати в учнів почуття патріотизму, толерантності, інтерес та повагу до культурних надбань українського народу; формувати гуманістичні та демократичні ідеали людини.
Методична мета: використання інформаційно-комунікаційних технологій в процесі інтерактивного навчання на уроці з метою підвищення продуктивної діяльності учнів.
Тип уроку: комбінований.
Педагогічні прийоми та методи навчання: інтерактивні вправи «історичний кросинг», «знайдіть помилку», «знайдіть зайве», «кластер», дидактична гра «аукціон» «мозковий штурм», евристична бесіда, проектна робота,  метод проблемного навчання, групова робота.
Міжпредметні зв’язки: українська література, художня культура, музичне мистецтво, інформатика.
Обладнання: підручники, атласи, карта, мультимедійне забезпечення, роздавальний матеріал, презентаційні матеріли досліджень малих груп.
Основні терміни і поняття: кобзарі, бандуристи, лірники, троїсті музики, аматорські театри, класицизм, графіка, офорт.
Основні дати та події: 1818-1821 рр. – діяльність Полтавського театру; 1802 р. – закладено парк «Софіївка» в Умані.
Очікувані результати. Після цього уроку учні зможуть: визначати особливості музичного, театрального, образотворчого мистецтва та архітектури; називати, розпізнавати та описувати найвидатніші пам’ятки архітектури і образотворчого мистецтва наприкінці ХVІІІ – на поч. ХІХ ст.; застосовувати історичну термінологію, знати її походження; висловлювати та аргументувати власну точку зору.

ПЛАН УРОКУ
І. Організаційний момент
ІІ. Актуалізація опорних знань та умінь учнів
1)                Інтерактивні вправи для команд: «історичний кросинг», «знайдіть помилку», «знайдіть зайве», «кластер».
ІІІ. Оголошення теми, визначення очікуваних результатів уроку; мотивація навчальної діяльності.
1)                Евристична бесіда (Учні самостійно визначають тему уроку та прогнозують очікувані результати уроку)
2)                Постановка проблемного питання уроку.
ІV. Вивчення нового матеріалу
1)                «Мозковий штурм»
2)                Презентація проектів груп, відповідно до плану уроку:
А) Музичне мистецтво;
Б) Театральне мистецтво;
В) Образотворче мистецтво;
Г) Розвиток архітектури.
3)                Самостійна робота учнів з таблицею. Складання таблиці за результатами діяльності груп.
V. Закріплення нових знань та вмінь учнів
1)                Перевірка заповнених учнями таблиць;
2)                Кросворд;
3)                Дидактична гра «аукціон».
VІ. Підсумки уроку. Оцінювання
1)                Відповідь на проблемне питання уроку;
2)                Підбиття загальних підсумків та оцінювання учнів.
VІІ. Домашнє завдання. Опрацювати відповідний параграф

Немає коментарів:

Дописати коментар

Все про козаків

Школа для всіх. Чотири поради для вчителів та батьків, як підтримувати психічне здоров’я підлітків

 Школа для всіх.   Онлайн-курс про організацію інклюзивного освітнього середовища  Чотири поради для вчителів та батьків, як підтримувати пс...