вівторок, 24 березня 2020 р.

25.03.2020
9 клас. Правознавство

Тема. Практичне заняття. Влаштування дітей, позбавлених батьківського піклування   
Мета: ознайомити учнів з шляхами влаштування дітей, позбавлених батьківського піклування, пояснити різницю між ними; розвивати увагу, пам'ять, мислення, вміння аналізувати правові ситуації, висловлювати власну думку; виховувати сімейні цінності.  
Обладнання: підручник «Основи правознавства» для 9-го класу мультимедійна презентація, пректор.
Тип уроку: урок засвоєння нових знань, умінь та навичок
Форма уроку: практичне заняття.
Хід уроку
      I.            Організаційний момент.
1.     Робота з епіграфом уроку.  (Слайд 3)
Сім'я - це те первинне середовище, де дитина повинна вчитися робити добро. 
(В. Сухомлинський)
Як ви розумієте ці слова? Чи у кожної дитини є така можливість? Чому?
   II.            Актуалізація опорних знань. Перевірка домашнього завдання.
1.     Правовий диктант.
1)    Особи, які спільно проживають, ведуть спільний побут, мають взаємні права та обов’язки – це _____________(сім'я).
2)    Сімейний союз чоловіка та жінки, зареєстрований у державному органі реєстрації актів цивільного стану – це _______________. (шлюб)
3)    Кожна особа має право на повагу до свого __________(сімейного життя)
4)    Шлюбний вік в Україні встановлено з _________ (18 років)
5)    У випадках, передбачених законом, суд може надати право на шлюб особі, не молодшій ________ (16 років)
6)    В інтересах самого подружжя, обов’язковою є ________ (державна реєстрація)
7)    Права і обов’язки подружжя є ________ (взаємними)
8)    Майно, набуте подружжям за час перебування у шлюбі, є _____ (спільною власністю)
9)    Найважливіша функція сім'ї - _____________ (продовження роду)
10)                       З якого віку дитина самостійно визначає, з ким із батьків їй проживати?   (з 14 років)
11)                       Кошти на утримання дітей, або непрацездатних батьків – це (аліменти)
12)                       Права і обов’язки батьків, щодо своїх дітей та їхнього виховання є _______ (рівними)
2.     Взаємоперевірка.
3.     Аналіз правових ситуацій.    
  I.            Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми та мети уроку.
1.     Робота з візуальними джерелами.   
·        Розгляньте зображення.       
      I.    ·        Уважно прочитайте витяги із Сімейного кодексу України підручника та ті, що розміщені у вас на партах. Та дайте відповіді на запитання.
      I.            Узагальнення та систематизація знань учнів.

1.     Робота з таблицею (с. 139 підручника)
·        На основі отриманих знань, заповніть у робочому зошиті таблицю.     I.            Домашнє завдання.  1)    Повторити §  18.19


Усиновлення
Опіка та піклування
Патронат
Вік осіб, щодо яких установлюється
До 18 років
До 14 років; 14-18 років
До 18 років
Вимоги до осіб, які мають право здійснити
Дієздатна особа, не молодше 21 року; старша за дитину не менше ніж на 15 років; подружжя;
Повнолітня, дієздатна особа;
Повнолітня, дієздатна особа;
Орган, який приймає рішення про встановлення
Суд
Орган опіки та піклування, суд
Орган опіки та піклування
Порядок здійснення (за плату чи безоплатно)
Безоплатно
Безоплатно
За плату
Строк, на який установлюється
На все життя
До 18 років
3 місяці; при подовженні до 6 місяців

Немає коментарів:

Дописати коментар

Все про козаків

Школа для всіх. Чотири поради для вчителів та батьків, як підтримувати психічне здоров’я підлітків

 Школа для всіх.   Онлайн-курс про організацію інклюзивного освітнього середовища  Чотири поради для вчителів та батьків, як підтримувати пс...