вівторок, 24 березня 2020 р.

6 клас.Історія 24.03.2020
Тема уроку:

Тема уроку: Підкорення Греції Філіппом ІІ.
Мета уроку: з’ясувати причини занепаду грецької державності та піднесення Македонії; охарактеризувати Філіппа ІІ як історичного та політичного діяча; розвивати вміння працювати з історичними джерелами, навички складання історичного портрета, уміння виділяти головне, встановлювати причинно‑наслідкові зв’язки; виховувати у школярів зацікавленість до вивчення предмету.
Тип уроку: засвоєння нових знань.
Терміни: гетайри, філіппіки.
Обладнання: підручник, атлас, карта, робочий зошит, роздатковий матеріал, наочність.
                                                         ХІД УРОКУ
    І. Організаційний момент
   Привітання, перевірка присутніх. Емоційне налаштування (вибір смайлика за кольором і станом настрою).

   Перевірка домашнього завдання
  Учні представляють повідомлення про наукові досягнення греків.

  III.  Мотивація навчальної діяльності
Складіть кросворд,із слів які дасте на запитання .
Запитання до кросворду
1)    Правитель державі на острові Крит у16 – першій половині 15 ст. до н.е.  
2)    Щільна лінійна побудова за формою прямокутника з рядів важкої піхоти. 
3)    Ім’я відомого філософа, якому належать слова: «Я знаю, що я нічого не знаю».   
4)    Воєначальник в грецьких полісах, що мав широкі військові та цивільні повноваження
5)    Устрій, за якого влада в державі належить народу. 
6)    Філософ, що заснував першу філософську школу неподалік від Афін. 
7)    Острів, поблизу якого відбулася найвідоміша морська битва греків з персами.
8)    Бойовий корабель, використовуючи який, греки перемогли у війні з персами. 
9)    Жінка-віщунка в Дельфах. 
    Вчитель. У другій половині IV ст. до н. е. грецькі держави визнали владу Македонії. Ця невелика гірська країна розташовувалася в північній частині Балканського півострова. За часів Перікла з нею ніхто не рахувався, а її жителів греки презирливо називали «напівварварами».

   Що ж змінилося? На сьогоднішньому уроці ми з вами дізнаємося про те, як Македонія підкорила Грецію, про її правителів, причини її піднесення та причини, внаслідок яких занепала Греція

    Учні записують у зошити тему і план уроку.

   Метод «Проблемне питання»
  Наприкінці уроку  ми маємо дати відповідь на запитання: Чому греки, які змогли в V ст. до н. е. відбити натиск могутньої Персії, в IV ст. до н. е. скорилися цареві маленької країни – Македонії?

Робота в зошитах. Опрацювати підпункт параграфа та скласти схему «Основні реформи Македонії».

   Завдання. Вибрати твердження, в яких ідеться про Філіппа ІІ Македонського (відповіді записати в робочих зошитах)

Немає коментарів:

Дописати коментар

Все про козаків

Школа для всіх. Чотири поради для вчителів та батьків, як підтримувати психічне здоров’я підлітків

 Школа для всіх.   Онлайн-курс про організацію інклюзивного освітнього середовища  Чотири поради для вчителів та батьків, як підтримувати пс...