вівторок, 27 квітня 2021 р.

10 клас всесвітня історія

 

Всесвітня історія.Урок контролю із розділів VII-VIII “Друга світова війна”,”Повсякденне життя та культура в міжвоєнний період.”


  • Перевірте свої знання незалежно та в реальному часі,пройдіть тестування на платформах “На Урок”,інтерактивне навчання “Ранок” за посиланнями: https://naurok.com.ua/test/start/367841
  • http://interactive.ranok.com.ua/theme/contentview/pdrychniki/vsesvtnya-storya-proflniyi-rven-pdrychnik-dlya-10-klasy-zakladv-zagalno-seredno-osvti/10443-testov-zavdannya-dlya-pdgotovki-do-tematichnogo-kontrolyu-za-rozdlom-viii-povsyakdenne-zhittya-ta-kyltyra-v-mzhvonniyi-perod/18270-testov-zavdannya-dlya-pdgotovki-do-tematichnogo-kontrolyu-za-rozdlom-viii-povsyakdenne-zhittya-ta-kyltyra-v-mzhvonniyi-perod
  • Скрін результатів тестів надішліть мені в особисті повідомлення Viber. 
  • Або,якщо немає можливості пройти тестування онлайн,виконайте письмову контрольну роботу за поданими нижче завданнями:
  • Контрольна робота з теми « Друга світова війна»

    Варіант І

    Початковий рівень ( по 0,5 б)

    1.Наслідком Тегеранської конференції було

    А)обіцянка У.Черчилля та Ф.Рузвельта відкрити Другий фронт;  Б)зобов’язання СРСР вступити у війну з Японією;   В)зобов’язання СРСР визнати польський Тимчасовий уряд національної єдності; Г)створення міжнародного трибуналу.

    2.Хто такий В.Молотов?

    А)Нарком внутрішніх справ СРСР;  Б)нарком закордонних справ СРСР;  В)нарком військових справ СРСР;  Г) голова Комінтерну.

    1. Яку назву мали війська нацистської Німеччини?

    А) Люфтваффе;  Б) Рейхсвер;   В) Вермахт;  Г) Енвіл

    4.Яку назву отримала наступальна операція за звільнення Білорусії 1944р.?

    А) «Багратіон»   Б) «Барбаросса»  В) «Морський лев»  Г) Корсунь-Шевченківська

    Середній рівень

    5.Установіть відповідність ( 2 б)

    А) США                            1.У.Черчилль;

    Б) Канада                          2.Й.Сталін;

    В) Франція                       3. Ф.Рузвельт

    Г) СРСР                           4. Ш. де Голль

    Д) Велика Британія

    6.Установіть послідовність подій ( 2 б)

    А) Бомбардування міст Хіросіма і Нагасакі;

    Б) Початок битва за Москву;

    В) Напад Японії на Перл-Харбор;

    Г) Тегеранська конференція.

    Достатній рівень ( 2,5 б)

    1. Дайте визначення поняттю

    Колабораціонізм – це _________

    Високий рівень ( 3,5 б)

    8.Дайте розгорнуту відповідь на питання

    Прочитайте уривок із промови генерального прокурора Ізраїлю на судовому процесі проти колишнього співробітника гестапо А.Ейхмана і дайте відповіді на питання.

    «Ставши тут перед вами, Судді Ізраїлю, щоб вести обвинувачення проти Адольфа Ейхмана, я не один стою. Зі мною разом в цю годину – шість мільйонів обвинувачувачів. Але вони не можуть встати, вказати перстом, що звинувачує, на того, хто сидить на лаві підсудних, і вигукнути: «Я обвинувачую!». Їх попіл розвіяних по пагорбах Освенциму і по полях Треблінки і розсипаний по лісам Польщі. Їх могили розкидані вздовж і впоперек Європи. Їх кров закликає, але голосу їх не чути. Отже, я буду за них говорити і від їх імені пред’явлю жахливий обвинувальний акт.»

    1)      Про які події говорить прокурор?

    2)      Що ви знаєте про долю єврейського народу під час Другої світової війни?

  • Варіант ІІ

    Початковий рівень ( по 0,5 б)

    1.Радянсько-німецький договір про ненапад (пакт Молотова–Ріббентропа) було підписано:

    А) 31 березня 1939 р.            Б) 17 квітня 1939 р.               В) 23 серпня 1939 р.       Г) 29 вересня 1939 

    2.Яка подія ввійшла в історію під назвою «Зимова війна»?

    А) захоплення радянськими військами Данії і Норвегії    Б) Радянсько-фінська війна         В) окупація Японією Маньчжурії    Г) напад Японії на Перл-Харбор

    1. Яка подія стала приводом до початку Другої світової війни?

    А) Інсценування нападу поляків на німецьку радіостанцію в містечку Гляйвіце. Б)  Інсценування обстрілу фінами населеного пункту Майніла. В) Японсько-монгольський конфлікт на річці Халхін-Гол.  Г) Підписання між СРСР пакту про ненапад.

    1. Яку назву отримав пакт, що був укладений на основі угоди між Німеччиною та Японією у листопаді 1936 р.?

    А)Антидемократичний;   Б)Антикомінтернівський;  В)Антикомуністичний;  Г) Антифашистський.

    Середній рівень

    5.Установіть відповідність ( 2 б)

    А)план «Барбаросса»                1.розгортання наступу на Москву;

    Б) операція «Морський лев»    2.звільнення Білорусії;

    В)план «Цитадель»                   3.завоювання Англії;

    Г) операція «Багратіон»           4.війна з СРСР

    Д) операція «Оверлорд»

    6.Установіть послідовність подій ( 2 б)

    А) підписання німецького уряду акту капітуляції;

    Б) Курська битва;

    В)Утворення ООН;

    Г) Ялтинська конференція.

    Достатній рівень ( 2,5 б)

    7.Дайте визначення поняттю

    «Дивна війна» – це ______

    Високий рівень ( 3,5 б)

    8.Дайте розгорнуту відповідь на питання

    Кому належить головна заслуга в перемозі у Другій світовій війні? Визначте загальні підсумки Другої світової війни.

    Успіхів!

     

     

     

Немає коментарів:

Дописати коментар

Все про козаків

Школа для всіх. Чотири поради для вчителів та батьків, як підтримувати психічне здоров’я підлітків

 Школа для всіх.   Онлайн-курс про організацію інклюзивного освітнього середовища  Чотири поради для вчителів та батьків, як підтримувати пс...