середа, 20 травня 2020 р.

20.05.2020
9 клас історія України
урок узагальнення до курсу

                                                 ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
ТЕМА: УКРАЇНСЬКИ ЗЕМЛІ У СКЛАДІ РОСІЙСЬКОЇ ІМПЕРІЇ ТА                 АВСТРО-УГОРЩИНИ В ДРУГІЙ ПОЛОВИНІ ХХ СТ.
КУЛЬТУРА УКРАЇНИ В XIX — НА ПОЧАТКУ ХХ СТ.
Мета: повторити, узагальнити та оцінити навчальні досягнення учнів, набуті під час вивчення тем Українськи землі у складі Російської імперії та «Австро-Угорщини в другій половині хх ст»,  «Культура україни в xix — на початку хх ст.»; формувати ключові компетентності.
Обладнання: завдання до узагальнення.
Тип уроку: узагальнення та систематизація знань, контроль знань
Очікувані результати: учні зможуть отримати оцінку рівня знань, умінь та навичок, набутих під час вивчення тем.
I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
II. ВСТУПНЕ СЛОВО ВЧИТЕЛЯ
Оголосити учням мету уроку, очікувані результати, ознайомити з планом і формами роботи на уроці. Відповісти на запитання, що виникли в учнів.
ІІІ. ПЕРЕВІРКА ЗНАНЬ, УМІНЬ ТА НАВИЧОК
Організувати виконання узагальнюючих і тестових завдань.
І. Дати визначення (3б)
Націоналізм
Лібералізм
Парламентаризм
Українська  діаспора
Мадяризація
«Справа  Бейліса»
II.  Завдання  цієї форми  складаються  зі  спільного  вступного  запитання та   чотирьох завдань, позначених буквами, до кожного з яких потрібно підібрати один варіант відповіді, позначений цифрою(4б).
Установіть відповідність між датами та подіями.
А  1904 р.
1  створення «Крайового союзу ревізійного»
Б  1911 р.
2  створення організації «Пласт»
В  1912 р.
3  загибель українського студента А. Коцка, що стало приводом до студентських заворушень
Г  1910 р.
4  створення «Селянської партії» в Чернівцях
5  розкол РУРП та утворення НДП.

 Установіть відповідність між прізвищами авторів та їхніми творами.
А  М. Коцюбинський
1  «Земля», «Царівна»
Б  Леся Українка
2  «Кам’яний хрест», «Дорога»
В  О. Кобилянська
3  «Тіні забутих предків», «Сміх»
Г  В. Стефаник
4  «Лісова пісня», «В  пущі»
5  «Борислав сміється».

ІІІ. Завдання  відкритої форми  з  розгорнутою  відповіддю,  які  передбачають повну  відповідь  на запитання  або  творче  застосування  набутих  знань, умінь та навичок (5б.).

1.      У чому суть та якими були наслідки аграрної реформи Столипіна в Україні? (2б)

Прізвище

У якій галузі  науки працював

Найвидатніші досягнення

 

 

 

2.      Заповніть таблицю «Видатні науковці України» (1,5б)

Висновки

3.      Які політичні партії діяли в Галичині на початку 20 ст. та якими були напрями їхньої діяльності (1,5б)
4.      ІV. ПІДСУМКИ УРОКУ
5.      Перевірити виконання завдань, зупинитися на типових помилках.
6.      V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
7.      Повторити теми V, VІ, VІІ.


Немає коментарів:

Дописати коментар

Все про козаків

Школа для всіх. Чотири поради для вчителів та батьків, як підтримувати психічне здоров’я підлітків

 Школа для всіх.   Онлайн-курс про організацію інклюзивного освітнього середовища  Чотири поради для вчителів та батьків, як підтримувати пс...