19.05.2020
5 клас
Річна
підсумкова контрольна робота з історії (5 клас)
5 клас
Річна
підсумкова контрольна робота з історії (5 клас)
I рівень (по 0,5 б)
1.
Історія – це –
А наука про поведінку людей
Б казки і легенди про минуле
В наука, що вивчає минуле людства
2.
Історичні джерела – це
А речі та інші пам’ятки, які дають можливість досліджувати життя людей в
минулому
Б розповідь про життя людей в минулому
В книжки, що розповідають про життя людей
3.
Легенда історичної карти – це
А розповідь про події, що відбувалися
Б умовні позначки на карті, що відображають події минулого
В розповідь про створення карти
4.
Архів – це
А місце, де зберігаються письмові джерела
Б місце, де зберігаються речові джерела
В місце, де зберігають книги на історичну тему
5.
Історичні діячі – це
А люди, які здійснили помітний вплив на суспільство
Б сільські жителі
В народи, які жили на території України
6.
Хрещатик – це головна вулиця
А Донецька
Б Харкова
В Києва
II рівень (по 1
б.)
7.
Запишіть століття, що відповідають цим рокам
А 545 р.___________
Б 1001 р.__________
В 1999 р.__________
Г 2018 Р.__________
8.
Запишіть будь – який рік зазначеного століття
А VII ст.._________
Б IX ст..__________
В XII ст..__________
Г IV ст..__________
9.
Поставте у логічній послідовності:
Реставрація, археологічні розкопки, знайдення монет, вивчення на уроках
історії, розміщення фотографій знайдених монет у підручнику.
А___________
Б____________
В____________
Г____________
Д____________
III рівень (по 1 б)
10. Установіть відповідність між
назвами племен та їх досягненнями
1 трипільці А заснування
міст
2 греки Б
пектораль
3 скіфи В
культура «мальованої кераміки»
11.
Установіть відповідність між ім’ям історичного діяча та фактами його
біографії
1 Вікентій Хвойка А
батько української історії
2 Михайло Грушевський Б
відкрив трипільську культуру
3 Ілля Рєпін В
автор картини «Запорожці пишуть листа…»
12.
Що це за картина?
I рівень (по 0,5 б)
1.
Історія – це –
А наука про поведінку людей
Б казки і легенди про минуле
В наука, що вивчає минуле людства
2.
Історичні джерела – це
А речі та інші пам’ятки, які дають можливість досліджувати життя людей в
минулому
Б розповідь про життя людей в минулому
В книжки, що розповідають про життя людей
3.
Легенда історичної карти – це
А розповідь про події, що відбувалися
Б умовні позначки на карті, що відображають події минулого
В розповідь про створення карти
4.
Архів – це
А місце, де зберігаються письмові джерела
Б місце, де зберігаються речові джерела
В місце, де зберігають книги на історичну тему
5.
Історичні діячі – це
А люди, які здійснили помітний вплив на суспільство
Б сільські жителі
В народи, які жили на території України
6.
Хрещатик – це головна вулиця
А Донецька
Б Харкова
В Києва
II рівень (по 1
б.)
7.
Запишіть століття, що відповідають цим рокам
А 545 р.___________
Б 1001 р.__________
В 1999 р.__________
Г 2018 Р.__________
8.
Запишіть будь – який рік зазначеного століття
А VII ст.._________
Б IX ст..__________
В XII ст..__________
Г IV ст..__________
9.
Поставте у логічній послідовності:
Реставрація, археологічні розкопки, знайдення монет, вивчення на уроках
історії, розміщення фотографій знайдених монет у підручнику.
А___________
Б____________
В____________
Г____________
Д____________
III рівень (по 1 б)
10. Установіть відповідність між
назвами племен та їх досягненнями
1 трипільці А заснування
міст
2 греки Б
пектораль
3 скіфи В
культура «мальованої кераміки»
11.
Установіть відповідність між ім’ям історичного діяча та фактами його
біографії
1 Вікентій Хвойка А
батько української історії
2 Михайло Грушевський Б
відкрив трипільську культуру
3 Ілля Рєпін В
автор картини «Запорожці пишуть листа…»
12.
Що це за картина?
А Переяславська Рада
Б Запорожці пишуть листа турецькому султану
В Люблінська унія
IV рівень (по 1,5 б)
13.
Пригадайте види історичних джерел. Запишіть три – чотири приклади
історичних джерел, які вам довелося бачити.
14.
Запишіть, яким було господарське життя за княжих часів.
А Переяславська Рада
Б Запорожці пишуть листа турецькому султану
В Люблінська унія
IV рівень (по 1,5 б)
13.
Пригадайте види історичних джерел. Запишіть три – чотири приклади
історичних джерел, які вам довелося бачити.
14.
Запишіть, яким було господарське життя за княжих часів.
Немає коментарів:
Дописати коментар