понеділок, 11 травня 2020 р.

6 клас
12.05.2020

Всесвітня історія. Історія України. 6 клас. Мороз

§ 49. Мистецтво та повсякденне життя римлян періоду імперії (практичне заняття)

Об’єднайтесь у малі групи та оберіть завдання. Використовуючи наведені матеріали, виконайте обране завдання. Одне завдання може виконувати кілька груп.
1. Яким було місто Рим у часи імперії?
Використовуючи текст, QR-код та ілюстрації, підготуйте план уявної екскурсії стародавнім містом Римом. Чим місто Рим схоже на інші міста стародавнього світу чи сучасності? У чому його особливість?
У перші століття нашої ери Рим став одним із найбільших міст Середземномор’я. У ньому на той час проживало понад мільйон мешканців. Економічним і політичним центром Рима стає форум1. Спочатку це була ринкова площа. Але згодом навколо форуму споруджували будівлі, і він зрештою опинився в центрі Рима. За часів Римської республіки на форумі збиралися народні збори. Імператори Цезар, Август, Нерон, Траян перебудовували й добудовували його. Тут з’явилися величні храми, пам’ятники та інші громадські споруди.
1 Форум (латин. — площа, двір) — у містах Стародавнього Риму площа, на якій відбувались народні збори, влаштовувалися торги і здійснювався суд.
Римський форум у часи імперії (художня реконструкція)
Поблизу форуму, на Палатинському пагорбі, стояли розкішні імператорські палаци, на іншому пагорбі - Капітолії - величні храми римських богів. Рим потерпав від перенаселення, адже з усіх кінців імперії сюди стікався люд. На вулицях Рима часто утворювалася велика тиснява, а на перехрестях іноді не могли розминутися колісниці, екіпажі та вози. Аби розв’язати транспортну проблему, Цезар увів певні правила дорожнього руху. Відповідно до його указу, на деяких вулицях було запроваджено односторонній рух. Було створено спеціальну службу, яка слідкувала за порядком на вулицях і не допускала суперечок та бійок між учасниками руху.
У Римі були також своєрідні «таксі-колісниці». На вісь колісниці закріплювали простий «таксометр», який був звичайним тазом. Після подолання колісницею певної відстані (приблизно 200 м) у нього падав невеликий камінчик. За кількістю камінчиків, що опинилися в тазі, і визначалася оплата проїзду.
3-D прогулянка Стародавнім Римом
http://bit.ly/2Z2swUO
2. Якими були досягнення римлян в архітектурі?
Уявіть, що ви побували в Колізеї (Пантеоні, термах або Великому цирку - на вибір). Складіть про це невелику розповідь. Що ви там побачили? Кого зустріли? Опишіть власні враження від цієї уявної подорожі.
З кінця республіки в Римській імперії розпочинається ера будівництва, своєрідний «будівельний бум», і продовжувався він до часів падіння імперії.У Римі були також своєрідні «таксі-колісниці». На вісь колісниці закріплювали простий «таксометр», який був звичайним тазом. Після подолання колісницею певної відстані (приблизно 200 м) у нього падав невеликий камінчик. За кількістю камінчиків, що опинилися в тазі, і визначалася оплата проїзду.
3-D прогулянка Стародавнім Римом
http://bit.ly/2Z2swUO
2. Якими були досягнення римлян в архітектурі?
Уявіть, що ви побували в Колізеї (Пантеоні, термах або Великому цирку - на вибір). Складіть про це невелику розповідь. Що ви там побачили? Кого зустріли? Опишіть власні враження від цієї уявної подорожі.
З кінця республіки в Римській імперії розпочинається ера будівництва, своєрідний «будівельний бум», і продовжувався він до часів падіння імперії.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Все про козаків

Школа для всіх. Чотири поради для вчителів та батьків, як підтримувати психічне здоров’я підлітків

 Школа для всіх.   Онлайн-курс про організацію інклюзивного освітнього середовища  Чотири поради для вчителів та батьків, як підтримувати пс...