четвер, 1 жовтня 2020 р.

10 клас всесвітня історія

 Узагальнененя знань за розділом    ІІ " Облаштування повоєнного світу " 

Тестові завдання з всесвітньої історії 10 клас


1. Установіть хронологічну послідовність подій, що стосується облаштування світу після Першої світової війни.

а) відкриття роботи Паризької мирної конференції;

б) початок роботи Вашингтонської конференції;

в) прийняття пакту Бріана-Келлога;

г) робота Генуезької конференції.

2. Укажіть причину вступу США в Першу світову війну.

а) союзницькі зобов’язання перед Великою Британією;

б) бажання усунути Німеччину як найбільшого економічного конкурента;

в) необмежена підводна війна Німеччини, у тому числі проти суден нейтральних держав;

г) претензії на тихоокеанські колонії Німеччини.

3. Укажіть одну з причин економічного процвітання США у 20-ті рр. ХХст.

а) отримання значної частини репарацій від Німеччини та її союзників;

б) перетворення США на світового кредитора;

в) запровадження державного планування економічного розвитку країни;

г) наявність великої кількості колоній.

4. Установіть хронологічну послідовність подій.

а) «чорний вівторок» на нью-йоркській біржі, початок Великої депресії;

б) початок президентства Г. Гувера;

в) початок президентства У. Гардінга;

г) оголошення «14 пунктів» В. Вільсона Конгресу США.

5. Укажіть основну причину Великої депресії в США.

а) високі темпи інфляції, знецінення національної валюти;

б) надмірне втручання уряду в економіку країни, що знижувало її ефективність;

в) невідповідність між темпами зростання промислового виробництва та споживацького попиту;

г) високий дефіцит федерального бюджету.

6. У чому полягала особливість проявів економічної кризи 1929-1933 рр. у Великій Британії?

а) менший ступінь скорочення обсягів промислового виробництва;

б) прихід до влади фашистів, у яких убачали порятунок від економічного хаосу;

в) збереження темпів розвитку традиційних галузей промисловості;

г) проведення загальних страйків робітників.

7. Уряд Великої Британії в 1931 р. очолив:

а) Г. Асквіт;

б) С. Болдуїн;

в) Р. Макдональд;

г) Н. Чемберлен.

8. Результатом громадянської війни в Іспанії стало:

а) захоплення влади комуністами, яких підтримував СРСР;

б) окупація країни фашистською Італією;

в) установлення диктаторського режиму Ф. Франко;

г) перемога демократичних сил, представлених Народним фронтом.

9. Особливість поширення фашизму у Франції була спричинена:

а) відсутністю давніх і міцних республікансько-демократичних традицій в державі;

б) відсутністю в народу – переможця в Першій світовій війні почуття приниженої національної гідності;

в) наявністю централізованої фашистської партії, що проводила єдину доктрину;

г) наявністю широкої соціальної бази, яка поділяла й підтримувала фашистські ідеї.

10. Установіть хронологічну послідовність подій історії Іспанії.

а) проголошення республіки в Іспанії;

б) установлення фашистської диктатури Ф.Франко;

в) початок Громадянської війни в Іспанії;

г) установлення військової диктатури М. Прімо де Рівери.

11. Особливістю фашизму в Іспанії була:

а) наявність оригінальної доктрини;

б) початок формування «корпоративної держави»;

в) відсутність підтримки та представництва в уряді держави;

г) наявність тісних зв’язків з італійськими та німецькими фашистами.

12. Як називався уряд, що прийшов до влади у Франції в 1936 р.?

а) уряд Лівого блоку;

б) уряд Національного блоку;

в) уряд Національного порозуміння;

г) уряд Народного фронту.

13. Установіть хронологічну послідовність подій історії Франції у міжвоєнний період.

а) утворення уряду Національного блоку;

б) Рурська криза;

в) утворення Комуністичної партії Франції;

г) утворення уряду Лівого блоку.


Немає коментарів:

Дописати коментар

Все про козаків

Школа для всіх. Чотири поради для вчителів та батьків, як підтримувати психічне здоров’я підлітків

 Школа для всіх.   Онлайн-курс про організацію інклюзивного освітнього середовища  Чотири поради для вчителів та батьків, як підтримувати пс...