четвер, 1 жовтня 2020 р.

10 клас всесвітня історія

 

Практичне заняття. Вогнища напруженості в міжнародних відносинах: причини, сторони, перебіг та наслідки протистояння

Пригадайте з раніше вивченого

1.   Які держави відіграли провідну роль в облаштуванні повоєнного світу?

2.   Які держави були «ображені» або їхні інтереси були проігноровані під час облаштування повоєнного світу? Поясніть свою точку зору.

3.   Які джерела нестабільності міждержавних відносин існували в повоєнному світі?

Мета

На підставі аналізу підготовлених повідомлень (презентацій) з’ясувати особливості головних джерел нестабільності тогочасних міждержавних відносин та їхнього впливу на міжнародні відносини у світі загалом.

Завдання для підготовки до практичного заняття

(теми розподіляє вчитель)

Підготувати повідомлення (презентацію) про одне з вогнищ напруженості й нестабільності в тогочасних міждержавних відносинах.

Хід роботи

1.   Об’єднайтеся в малі групи за тематикою підготовлених повідомлень (презентацій) та обговоріть результати роботи над ними.

2.   Представте класу спільні висновки стосовно вогнищ напруженості в міжнародних відносинах, які обговорювала ваша група.

3.   Представте класу найкращі з підготовлених до уроку повідомлень (презентацій).

4.   Сформулюйте висновки відповідно до мети заняття.

 

Немає коментарів:

Дописати коментар

Все про козаків

Школа для всіх. Чотири поради для вчителів та батьків, як підтримувати психічне здоров’я підлітків

 Школа для всіх.   Онлайн-курс про організацію інклюзивного освітнього середовища  Чотири поради для вчителів та батьків, як підтримувати пс...